28 sty 2016

Czwarty dzień wyzwania. Jesteś ze mną? / Spinning w Łodzi

Dzień czwarty naszego wyzwania, a ja przychodzę do Ciebie ze słowem motywacji i wsparcia :) Mam nadzieję, że jeśli zdecydowałaś się zawalczyć z nami o lepszą wersję samej siebie, nie odpuszczasz i dzielnie idziesz do przodu.

Pamiętaj, że tylko konsekwencja i Twoja determinacja zaowocują pięknymi efektami. Najszybciej odczujesz zmianę swojego samopoczucia. Regularny trening oraz dobre jakościowo jedzenie sprawią, że będziesz pełna energii! Na wizualny efekt nie będziesz musiała długo czekać. Poprawi się kondycja Twojej skóry, włosów i paznokci. Zobaczysz, że zmniejszy się widoczność pomarańczowej skórki. Twoje ciało stanie się jędrne. 

Wszystkie startujemy z innego poziomu. Nie zniechęcaj się jednak. Sam proces wdrażania zmian jest kwestią mocno indywidualną. Chciałabym, żebyś również nabrała dystansu. My kobiety, lubimy patrzeć na siebie bardzo krytycznie! Nasze wady nas rażą, nie potrafimy się skupić na niczym innym. A tymczasem zabieg jest banalnie prosty: EKSPONUJ swoje ZALETY. Spraw, żeby wszyscy podziwiali Twoje mocne strony. Nie głoś wszem i wobec: nienawidzę mojego cellulitu! Krzycz: KOCHAM moje nogi/piersi/pośladki/oczy/włosy/paznokcie (niepotrzebne skreślić). 



Kolejna ważna rzecz: zapewne doskonale wiesz, że kiedy masz dobry humor i dobrze się czujesz sama ze sobą, wysyłasz megapozytywną energię do otaczającego Cię świata!

 Więcej uśmiechu, mniej grymasów. Więcej radości i miłości, mniej złośliwości. 

***
Wiesz, co daje mi największą siłę?

Ludzie!

To właśnie dzięki Wam, mam tę niesamowitą energię, CHCE mi się wykonywać moje obowiązki najlepiej jak potrafię. Jesteście moim motorem napędowym, za co Wam serdecznie dziękuję.
Mam ten przywilej, by robić w życiu to, co KOCHAM. Sprawia mi to niesamowitą frajdę!
Cieszę się, że chcesz przeżywać ze mną te wyjątkowe chwile. Cieszę się, że uśmiechasz się do mnie i pokazujesz mi swoje zaangażowanie. 
Cieszę się, że mogę na Ciebie liczyć. 
Lubię, jak okazujesz mi ten entuzjazm. 
Lubię widzieć w Tobie pasję! 
DZIĘKUJĘ!
:)

Cudowna grupa Spinning - czwartek godzina 18:30 City Studio Body&Fitness Łódź


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz