28 sty 2018

Co mi dało prowadzenie zajęć Spinning?

Pamiętam siebie pięć lat temu – zwyczajna dziewczyna, bez żadnych szczególnych zainteresowań. Potem zaczęłam stawiać swoje pierwsze kroki na siłowni. Świat treningów, zdrowego żywienia i ogólnie samodoskonalenia tak mnie pochłonął, że zdecydowałam się założyć bloga i dalej rozwijać swoją pasję. Zakochana w treningu na rowerze stacjonarnym zrobiłam instruktora i tak oto zaczęła się moja przygoda z nauczaniem innych ludzi.


Doskonale pamiętam pierwszy przeprowadzony przeze mnie trening. Pamiętam emocje, jakie mi wtedy towarzyszyły. Co niezmiennie stawiałam sobie za cel, to nawiązanie dobrych relacji z moimi podopiecznymi. Stworzenie atmosfery przyjaznej każdemu człowiekowi. Czułam się zaszczycona, że ludzie poświęcają cenną godzinę ze swojego życia i chcą spędzić ją właśnie ze mną, podczas treningu prowadzonego przeze mnie. W momencie, gdy wsiadałam na rower i odpalałam swoją playlistę czułam się jak właściwy człowiek we właściwym miejscu. Znalazłam w życiu coś, co sprawiało mi ogrom satysfakcji. Jestem szczęściarą, bo wiem, że nie wszyscy mogą się poszczycić takim osiągnięciem.


Dzisiaj przeprowadziłam ostatni trening w miejscu, w którym zaczęła się cała moja przygoda. Muszę przyznać, że naprawdę z ogromnym sentymentem będę wspominała czas spędzony na sali treningowej. Podczas czteroletniej przygody przewinęło się mnóstwo osób, z niektórymi mam kontakt do dzisiaj. Każdy pozostawił i odcisnął w moim życiu znaczący ślad. Nauczyłam się ogromnej pokory wobec drugiego człowieka. Doświadczenie zdobyte podczas długich treningowych godzin pozostanie ze mną do końca mojego życia. 

Czy będę szukała nowego miejsca, aby prowadzić zajęcia? Bardzo bym tego chciała. Praca z drugim człowiekiem, choć nie należy do najłatwiejszych, jest dla mnie najbardziej satysfakcjonująca. Poza tym bardzo lubię ten stan, gdy pod jednym dachem, w tej samej chwili zbierają się tak samo pozytywnie zakręceni ludzie, by pedałować w miejscu przez godzinę i mieć z tego fun ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz