1 sty 2015

2015


Przede wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku!

Za mną rok pełen wrażeń. Udało mi się zrealizować największe marzenie - znalazłam swoją pasję w życiu (a myślałam już, że nie mam żadnego talentu). 

W końcu robię coś nie tylko dla siebie, ale dla INNYCH. Bycie instruktorem SPINNING(R) daje mi możliwość realizowania swojej największej pasji. Kocham to, co robię - sport jest integralną częścią mojej skromnej osoby ;) 

Fakt, że spotykam na swojej drodze wielu wspaniałych ludzi, dodatkowo mnie nakręca i sprawia, że chcę coraz więcej. Z treningu na trening chcę być lepszym nauczycielem, który pomoże w drodze do osiągnięcia sukcesu. Tutaj nie ma miejsca na słabości. W ogóle należy wyrzucić to słowo ze swojego słownika. 

Liczysz się tylko TY. Wymagaj od siebie. 

„Formy nie da się osiągnąć w jeden dzień, tak samo jak życia nie przeżyjesz w jeden dzień”.

Codziennie pracuj nad sobą, by być lepszą wersją siebie.

Podejmuj wyzwania, które rzuca Ci życie. 

Szukaj okazji i możliwości.

Rozwijaj się.

Poznawaj ludzi, naucz się z nimi rozmawiać - to najbardziej przydatna umiejętność w życiu.

Człowiek, jako istota społeczna, może poczuć się szczęśliwy, jeśli będzie efektywnie komunikował swoje potrzeby i postawę.

Nie bądź nijaki.

Tego, drogi Czytelniku, życzę Ci w 2015 roku. 

Wytrwałości i ambicji.

 
Przesyłam noworoczne buziaki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz