7 lut 2015

The Underground Energy Zone® Maraton SPINNING® Bochnia 2015

Najwyższy czas się do Was odezwać :) Zwlekałam dość długo, bo najzwyczajniej w świecie przytłoczyły mnie obowiązki. Teraz jednak wracam - mam nadzieję, że już na stałe :D

Osoby, które czytają mojego bloga, bądź obserwują na FB, wiedzą, że 17 stycznia 2015 roku, uczestniczyłam w wyjątkowym evencie. 

Dziś trochę do Was pogadam.  Podczas podróży do Krakowa nagrałam kilka filmików, mam nadzieję, że się nie zanudzicie! :)
video


Maraton SPINNING® The Underground Energy Zone® w kopalni soli w Bochni - 250 m pod ziemią, najbardziej prestiżowa impreza, zrzeszająca fanów dwóch kółek z całego świata! 

fot. AMW Studio

Niesamowite emocje, niesamowita muzyka, niesamowici ludzie!

Nawet gdybym użyła najlepszych słów, to nigdy nie będę w stanie oddać atmosfery maratonu... Osoby, które tu poznałam na zawsze pozostaną w sercu :) 

video


Jest jeden świat i jedna pasja... SPINNING® to nie tylko trening na rowerze stacjonarnym, to coś więcej - angażując umysł i ciało, jesteś w stanie oddać się całkowicie żywiołowi - idziesz na całość. Tylko Ty i Twój rower. Tylko Ty i Twoje ciało - nie pozwól, by umysł Cię ograniczał. Zawsze wychodź poza swoją strefę komfortu, wymagaj od siebie! Rusz naprzód - skoro już tyle osiągnąłeś, dlaczego nie spróbować sięgać po więcej? :) 


Ucz się determinacji. Ucz się pokory. Ucz się wdzięczności. To najbardziej uniwersalne prawdy, które stanowią podstawę treningu SPINNING®. Przenieś swoje doświadczenia z sali treningowej na sytuacje z życia codziennego! 

Każdy z nas boryka się z problemami, jednak Ty jesteś silniejszy niż inni. Masz w sobie niezwykły potencjał. Dbaj o swoją siłę. Rozwijaj samoświadomość. Taka wiedza przyda Ci się w życiu. Skorzystaj z godzin, które spędzasz w siodle! Naucz się odpowiedzialności. 

Na każdym treningu pracuj nad poznawaniem samego siebie. Nie chodzi Ci tylko o piękne ciało. Piękne ciało będzie niczym, jeśli nie zadbasz również o piękno swojego umysłu! 

video


Maraton był doskonałą możliwością poznania wielu inspirujących osób. Osób, które mogą stanowić wzór doskonały do naśladowania. Szukaj takich osób, to one napędzają Cię do działania. Są inspiracją i motywacją. Czerp z wiedzy osób mądrzejszych od siebie. 

A propos inspirujących osób - Nestor Salinas MI z Chile :)

Zauważ, że temat programu SPINNING® pokrywa się z tym, co dzieje się wokół nas, z naszą rzeczywistością. Wykorzystuj uniwersalność tego programu. Naucz się kontrolować swoje myśli - to one determinują fakt, jakim człowiekiem jesteś i jak Ci się żyje.

:)

PS. Co do Ewy Chodakowskiej i Secretu :) Od lutego zaczęłam na nowo ;) Kilka treningów już za mną! Myślę, że pod koniec miesiąca przyjdzie czas na małe podsumowanie ;) Tymczasem zostawiam Wam fotkę :D




1 komentarz:

Napisz, co sądzisz