2 paź 2015

#2 jesienne trendy - przegląd najmodniejszych kozaków damskich

Cześć!

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem podekscytowana nadchodzącą jesienią. Uwielbiam ubierać się na cebulkę, eksperymentować z materiałami i fakturami. 

Poza tym bardzo podobają mi się długie kozaki! W połączeniu ze skórzaną kurtką i dużym szalem wyglądają genialnie ;) 

Najmodniejsze kozaki damskie
Mój jesienny look
W Łodzi, czyli mieście, w którym mieszkam, otworzono kolejną galerię handlową - Sukcesję. 
 Od samego początku wydarzeniu towarzyszyły duże emocje - głównie ze względu na otwarcie najsłynniejszej kawiarni - Starbucksa.

Trzeba przyznać, że lokalizację Starbunio ma idealną - zaraz przy wejściu, mnóstwo ludzi, nie sposób przeoczyć ;) 

Co do samej kawy... Ja fanką amerykańskiej sieciówki nie jestem. Zdecydowanie bardziej smakuje mi kawa serwowana w Costa Coffee. Jednak i tak na pierwszym miejscu mojej listy jest kawa z Nero. Jednak wątpię, aby w Łodzi otworzył się ten punkt :( 

Wracając jednak do Sukcesji - galeria, jak galeria. Mnóstwo przestrzeni, która nie jest jeszcze do końca zagospodarowana. Wciąż niektóre rzeczy są niedokończone. Są sklepy, które czekają na swoje premierowe otwarcie. Cieszy mnie, że otworzyli stacjonarny H&M Home, którego w Łodzi brakowało :)

Robiąc rundkę po sklepach, wpadły mi w oko długie kozaki... Dlatego też zdecydowałam się napisać post, w którym pokażę Wam moje jesienne typy ;) 



zara 659 zł



zara 399 zł


zara 359 zł


stradivarius 299,90 zł



stradivarius 229,90 zł



deezee 199 zł



deezee 132,30 zł



deezee 132,30 zł

anna field/zalando 199 zł
anna field/zalando 199 zł


zign/zalando 469 zł


mai piu senza/zalando 739 zł
laura biagiotti/zalando 469 zł


Jak widzicie, dominuje moja ukochana czerń <3 Macie swoich faworytów? ;)

PS. Wszystkie butki są podlinkowane.


1 komentarz:

  1. Słabo widać , ale widać że jesteś w długich kozaczkach. Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz