9 lut 2016

Co jeść na śniadanie? Pomysł na zdrowe i fit śniadanie

Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją, jak cudownie zacząć dzień :) 
Oczywiście mowa będzie o jedzeniu.

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dlatego też jeżeli wciąż zdarza Ci się "wrzucić coś na szybko" bądź co gorsza, pomijasz jedzenie w ogóle, popełniasz ogromny błąd!

Ja z mojego śniadania uczyniłam wręcz mały rytuał - jest to czas, w którym wprawiam się w dobry humor na resztę dnia, piję spokojnie kawę i mam chwilę, by zajrzeć do internetów. I tak, należę do osób, które wolą wcześniej wstać, byle tylko móc chwilę rano poleniuchować z filiżanką kawy :)

***

Pamiętajmy, aby nasze śniadanie było pożywne i zdrowe. Jest to paliwo dla naszego mózgu, dlatego zadbajmy o to, by jeść pełnowartościowe składniki. 


Posiłki spożywam mniej więcej co trzy godziny (ostatnio staram się naprawdę przestrzegać regularności!), dlatego moje śniadanie naprawdę musi być porządne. 

Dwa jajka sadzone oprószone świeżym pieprzem ze szczypiorkiem. Pomidor oraz rukola. Jedna kromka razowego pieczywa, uwaga z masłem z dodatkiem jogurtu greckiego z Biedronki (zazwyczaj jadam pieczywo bez masła, ale teraz miałam dwa powody: 
1. żółtko jajka niby na twardo, ale jednak odrobinę płynne (mój ideał), genialnie smakuje w połączeniu z masełkiem <3;
2. masło z dodatkiem jogurtu greckiego z Biedronki to nowość, dlatego przeważyła czysta ciekawość, jak to smakuje :)).

Macie swoje jakieś ulubione potrawy, które spożywacie na śniadanie? :) A może już wszystko Wam się przejadło i szukacie inspiracji*? Dajcie znać w komentarzu! :) 


*Planuję przygotować post, opracowany na podstawie fit przepisów Ewy Chodakowskiej. Ostatnio naprawdę już sama nie wiem, co mam przygotowywać na obiad, etc. Może przyda się taka informacja, fajne przepisy z łatwodostępnych przepisów, zebrane w jednym miejscu :)

3 komentarze:

  1. Ja jestem zakochana w śniadaniach na słodko. Królują u mnie owsianki, jaglanki, koktajle z owocami

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo syte. Jadam takie śniadania ale tylko zimą, wydaje mi się że takie danie jest zbyt ciężkie na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz