20 mar 2016

Warsztaty makijażowe Rossmanna - wygrana w konkursie Wiosenny look.

W ostatnim poście wspominałam Wam, że zostałam laureatką konkursu zorganizowanego przez Rossmanna. Dla przypomnienia: konkurs nosił nazwę Twój wiosenny look i polegał na wykonaniu selfie swojego makijażu oraz opisaniu, jakich produktów wykorzystałyśmy. Zgłoszenie wysłałam spontanicznie... Kompletnie się nie spodziewałam, że mogę być jedną z dwudziestu dziewczyn, które w sobotę wzięły udział w warsztatach wykonywania makijażu!

Kosmetyki Maybelline
Event odbył się 19 marca (sobota) w Warszawie w Studiu Tęcza. Od samego rana trwała rejestracja uczestniczek. Dostałyśmy również szczegółowe instrukcje co do stroju (koszulka w stonowanych kolorach, najlepiej szarym bądź niebieskim) oraz brak makijażu. 


Kosmetyki Eveline



Kosmetyki Dr Irena Eris

Kosmetyki Bell Hypoallergenic

Kosmetyki Wibo 

Kosmetyki Bourjois, Astor, Rimmel, Sally Hansen

Około 11:00 wszystkie dziewczyny się odliczyły i oficjalnie rozpoczęły się warsztaty. Każda z nas została przypisana do konkretnej marki oraz makijażystów. Ja trafiłam pod skrzydła niesamowitej Renaty z marki Rimmel. Tematem przewodnim naszego make upu było konturowanie! Renata, która swego czasu pracowała jako charakteryzatorka w teatrze Roma, zaczęła od określenia kształtu mojej twarzy. Wytłumaczyła mi, że ideałem, do którego dążymy, jest owal. W ten sposób za pomocą bronzera oraz rozświetlacza, możemy uzyskać najbardziej pożądany kształt.

Konturowanie - wersja "rozważna" :D
 Zabierając się za konturowanie, musimy krytycznie przyjrzeć się naszej twarzy - określamy swoje mocne i słabe strony. Musimy wiedzieć, co chcemy podkreślić, a co ukryć. W przypadku konturowania należy pamiętać, że ciemniejszy kolor - bronzer, pomaga nam ukryć nasze drobne defekty. Rozświetlacz natomiast stosujemy wtedy, gdy chcemy konkretną część "wydobyć" i podkreślić. Zazwyczaj po nałożeniu podkładu, nasza twarz robi się "płaska". Dlatego z pomocą przychodzi nam konturowanie, które umiejętnie zastosowane, wydobywa nasze naturalne piękno :D

Miałyśmy do wykonania makijaże w wersji: rozważna i odważna. Myślę, że było to również wyzwanie dla Renaty - konturowanie samo w sobie jest odważne i wyraziste. Renata poinformowała mnie, że w przypadku wersji rozważna wykorzystamy technikę modelowania na sucho (za pomocą paletki Rimmela). W drugim makijażu (odważna) Renata wykonała konturowanie "na mokro" za pomocą różnych podkładów. W przypadku konturowania "na mokro" efekt jest bardziej wyrazisty. Jest to dobra opcja na wieczór bądź w przypadku sesji zdjęciowych, itp.

Z niesamowitą Renatką! <3
Każdy makijaż był oczywiście udokumentowany przez profesjonalnych fotografów. Muszę przyznać, że sesja była dla mnie bardzo przyjemnym doświadczeniem. Pozowanie i praca w profesjonalnym zespole, to naprawdę czysta przyjemność! Nie zdawałam sobie sprawy, że jedno dobre zdjęcie to praca tak wielu osób! :) 

Sesja
Profesjonalny makijaż, fryzury oraz sesja zdjęciowa... mogłoby się wydawać, czego więcej chcieć? ;) Otóż, Rossmann zafundował nam jeszcze jedną atrakcję - spotkanie z youtuberką Ewą, znaną jako Red Lipstick Monster ;) 

Red Lipstick Monster ;)
Każda z nas otrzymała również prezenty od marek kosmetycznych. Czuję, że trafiłam do kosmetycznego raju!! Muszę przyznać, że każda z nas miała nie lada wyzwanie, by unieść te wszystkie cudowności ;) Rossmann doskonale wie, jak zadbać o kobietę ;) 

Z tego miejsca chciałabym podziękować Rossmannowi za możliwość uczestnictwa w warsztatach. Dzięki spotkaniu z profesjonalistami dowiedziałam się, jaki mam kształt twarzy, jaki kolor podkładu nadaje się do mojego typu karnacji, w jaki sposób nakładać poszczególne produkty. Renata podzieliła się ze mną również licznymi sztuczkami, które mogę stosować w codziennym makijażu. Poznałam również nowe produkty Rimmela (przykładowo nową maskarę, która na skutek długotrwałego stosowania przyciemna nasze rzęsy, dając efekt podobny do stosowania henny!).

Dowiedziałam się również, że konturowanie rozpropagowane przez Kim Kardashian, tak naprawdę było praktyką stosowaną przez transwestytów w celu złagodzenia męskich rysów twarzy ;)

Kosmetyki Revlon

Chciałabym również pozdrowić wszystkie Dziewczyny, które poznałam podczas warsztatów oraz całą ekipę! Dzięki za niesamowitą energię i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja spotkać się w podobnym gronie! :) 





2 komentarze:

Napisz, co sądzisz