11 cze 2016

Przepis na pyszne truskawkowe smoothie. Wprowadzanie zmian i koncert zespołu IRA

Cześć!

Zacznę dzisiaj od rzeczy przyjemnych, a mianowicie - kategoria napoje i jedzenie :) Superpożywne smoothie przepisu Anny Lewandowskiej skradło nie tylko moje podniebienie, ale i serce :) 

Do wykonania koktajlu potrzebujemy truskawek, banana, mleka kokosowego i odrobiny cynamonu. Wszystkie składniki miksujemy i cieszymy się pysznym, i zdrowym napojem. 
Plusy: wykorzystujemy sezonowe owoce (truskawkowelove), poza tym koktajl (niby niepozorny), a zapewnia uczycie sytości na dłuuuugo! 

Obserwuję profile osób ze świata fitnessu i sportu, dzięki nim w łatwy i szybki sposób mogę znaleźć inspirację od pomysłu na obiad, po pomysł na trening. Osoby, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem przemycają sporo naprawdę cennych wskazówek, które warto wprowadzać do swojego życia. 

Zauważmy, że dostęp do wiedzy w dzisiejszym świecie naprawdę jest banalnie prosty! Dlaczego więc nie korzystać? :) Dążmy do ulepszania swojego życia, czasem wystarczą drobne modyfikacje i już jakość wskoczy na wyższy level. 

A propos zmian i modyfikacji...


Strój dnia:
koszulo/sukienko/płaszcz - second hand
sukienka - second hand
torebka - h&m
Koniec magisterki i obrona coraz bliżej, sesja trwa w najlepsze, a mnie zaczyna się klarować przyszłość zawodowa. Ogromny kamień spadł mi z serca... Ostatnie miesiące towarzyszyła mi niepewność, co dalej? Jak powinnam pokierować swoim życiem? Może wyprowadzka byłaby dobrym pomysłem? 

Tak naprawdę im dłużej analizowałam i myślałam, tym więcej scenariuszy migało mi przed oczami. Sama gubiłam się w swoich myślach, miałam sto pomysłów na minutę, a zero konkretów. Jednak ostatnie tygodnie okazały się być przełomowe i moja najbliższa przyszłość nie jest już jednym wielkim znakiem zapytania :)

Zmiany są dobre, bo pomagają się rozwijać. Gdy czujesz, że stoisz w miejscu, czas podjąć nowe decyzje. Opuścić strefę komfortu i zawalczyć o lepsze jutro. Konsekwencje swoich dzisiejszych działań odczujesz jutro, dlatego zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby jutrzejszy dzień spędzić z poczuciem satysfakcji. Jeżeli życie dajcie Ci same cytryny - zrób z nich lemoniadę! :)

Pamiętaj, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a poczucie bezsilności nie może Cię paraliżować! Pamiętaj, że są obok Ciebie ludzie, którym na Tobie zależy. Zaufaj bliskim bądź przyjaciołom, nie musisz wszystkiego robić sama. Pomocna dłoń czeka, nie bój się prosić o radę/wsparcie/pomoc.

***

Wczoraj byłam na imprezie urodzinowej łódzkiego kasyna. Gościem wieczoru był zespół IRA :) Jeżeli macie ochotę zobaczyć, jak się bawiłam, zapraszam na Snapchat, mój nick to paaulla92.


Ku mojemu przerażeniu na imprezie kręcił się ów mim (boję się klaunów i mimów). Podzieliłam się tym zdjęciem na Facebooku i dobrze, że nie jestem odosobniona w moich stanach lękowych <3 

Tymczasem zbieram się do poprawek mojej magisterki, bo deadline wisi nad głową ;) Wam wszystkim życzę pięknego weekendu, ładujcie akumulatorki! 

3 komentarze:

  1. Nie pomyślałabym o dodatku cynamonu do koktajlu. Muszę spróbować :)Zgadzam się, nic tak nie rozwija człowieka jak podejmowanie nowych decyzji, wychodzenie ze strefy komfortu. Po to właśnie się urodziliśmy by odkrywać piękno życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam :D dodatkowo cynamon podkręci metabolizm więc same korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie coś co szukałem. Trzeba pomóc w podbijaniu pozycji w wyszukiwarce, bo warto.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz