27 mar 2017

Czekoladowy pudding z owocami i bakaliami - FIT deser



Zawsze z zachwytem patrzę na te wszystkie fit pyszności, które ludzie udostępniają na swoich kanałach social media. Zapisuję wszystkie przepisy i inspiracje, ale nigdy z nich nie korzystam. Dlaczego? Wymówka nr 1 – brakuje mi czasu. Wymówka nr 2 – często w fit deserach znajdują się różne składniki, których nazwy są dla mnie obce, a ja nie mam pojęcia, gdzie je kupić. 


Dzisiaj przychodzę do Was jednak z banalnym przepisem. Zapewniam Was, że ten deser wykona nawet kuchenny laik ;)

Jedyne czego potrzebujemy to:

- dojrzałe awokado
- kakao (cztery łyżeczki)
- miód/syrop z agawy/dojrzały banan
- mleko (cztery łyżki)
- dowolne owoce i bakalie
- blender

Pudding czekoladowy z owocami i bakaliami

Obieramy owoce, łączymy z mlekiem i kakao – całość blendujemy. Podajemy ze świeżymi owocami i bakaliami – układam warstwami.

Dla lepszego efektu można schłodzić w lodówce.

2 komentarze:

  1. Też coraz bardziej wkręcam się w te wszystkie zdrowe słodycze. Ostatnio testowałam nawet przepis na kulki mocy i bardzo mi zasmakowały. Twój deser też wygląda bardzo apetycznie. :)
    Najlepsze jest to, że smakowo te zdrowe przysmaki wcale nie ustępują miejsca tym pełnym cukru. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda mega pysznie. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz