3 lut 2016

Brak motywacji do ćwiczeń?

Drugi tydzień wyzwania, dzień trzeci!
***
Czasem zdarza się, że brakuje Ci motywacji. Padasz na twarz i kompletnie nie masz ochoty na ćwiczenia. Gorzej jeśli w parze idzie śmieciowe jedzenie :(
Jednak taki stan jest jak najbardziej naturalny! 
Jesteś tylko człowiekiem. Każdy ma jakąś słabość.

 (Dobrze, żeby obok tej słabości do czekolady znalazła się również słabość do Chodakowskiej bądź innej Lewandowskiej :D).



Jednak jeśli zdarzy Ci się zboczyć ze swojego kursu - nie załamuj się. 
Każdemu zdarzają się potknięcia i nie ma potrzeby umartwiać się na zapas.

Poczekaj, aż Twój kryzys minie. Odzyskasz balans, a kolejnym krokiem będzie odzyskanie kontroli.
Wrócisz na 'dobrą stronę mocy' :)

***
Z nowości treningowych - w ramach wyzwania robię wyzwanie do kwadratu, czyli zaczęłam squat challenge. Dziś minął mi dzień drugi. 
Żeby było weselej dorzuciłam sobie obciążenie - 9 kilogramów.


Jak coś, to wiesz ;) Dołącz do mnie, towarzystwo i wsparcie zawsze mile widziane ;) 
Możesz również dokumentować swoje zmagania hasztagiem #wyzwaniezmotywowac.


Przesyłam potreningowe pozdrowienia i mam nadzieję, że walczysz ;) 
Daj znać, jak Ci idzie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz