28 lut 2016

Urodziny City, maraton Spinning, jaglany detoks i kilka przemyśleń na temat treningów i diety

Cześć i czołem! 

Niedziela w moim przypadku jest pracowita - dwie godziny Spinning na dziś zaliczone. Bardzo motywujący jest fakt, że coraz więcej osób odczuwa potrzebę "zabrania się za siebie" i rozpoczyna przygodę z aktywnym trybem życia. W konsekwencji  na siłowniach pojawiają się nowe twarze :) Mam nadzieję, że większość z nas wytrwa w swoim postanowieniu i naprawdę zacznie odczuwać satysfakcję z prowadzenia zdrowego trybu życia.

Moja niesamowita grupa Lasek Siłaczek z czwartkowej godziny Spinning! To nic, że było nas o jedną za dużo! Z chęcią oddałam swój rower <3 Bardzo Wam dziękuję za obecność i zaufanie <3
Lasko Siłaczko wiesz, że możesz wszystko?! ;)
 Zanim pojawią się pierwsze wizualne efekty, odczujesz zmianę jakościową - będziesz mieć więcej energii, będziesz wręcz emanować pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi :) 
Regularne treningi sprawią, że więcej Ci się będzie chciało.
Jeżeli ruch połączysz ze zdrowym i racjonalnym odżywianiem, to efekty przejdą Twoje najśmielsze oczekiwania :) 

***
Wciąż kontynuujemy nasze fitwyzwanie: w moim przypadku pojawiło się więcej treningów siłowych. Oczywiście trzy razy w tygodniu Spinning oraz sporadycznie treningi w domowym zaciszu. Jeżeli już decyduję się na trening w moich czterech ścianach, wybieram programy Ewy Chodakowskiej. Ostatnio szczególnie upodobałam sobie Metamorfozę (trening z piłką) oraz Turbo Wyzwanie. W pierwszym przypadku Ewka gwarantuje efekty już po 21 dniach (oczywiście pod warunkiem, że przestrzegamy zasad zdrowego odżywiania). Dotychczasowe treningi Ewy charakteryzowały się pracą z ciężarem własnego ciała. W Metamorfozie natomiast wprowadzamy piłkę, która jest małym rozpraszaczem ;) Musimy jeszcze bardziej skupiać się na angażowaniu poszczególnych partii mięśniowych, dzięki czemu trening jest bardziej efektywny i spalamy więcej kalorii. Turbo Wyzwanie natomiast to ekspresyjny trening, w którym ćwiczenia zmieniają się bardzo szybko i nie ma czas na nudę. To właśnie mnie najbardziej urzekło - tak naprawdę nie mam czasu się zastanawiać czy coś jest męczące bądź ciężkie - runda trwa jedynie 20 sekund więc nie ma sekundy na narzekanie ;) 

***
Rzecz najważniejsza, a mianowicie żywienie - 75% sukcesu to zdrowa i racjonalna dieta. Muszę przyznać, że w tej materii zdarzają mi się małe grzeszki. I właśnie w tym rzecz - doskonale sobie zdaję sprawę z mojej słabości (bo jak tu się oprzeć takim cudom....)

Cheat meal ;)

Trafiłam również na genialną książkę - Jaglany Detoks. Ogólnie idea jest taka, aby oczyścić swój organizm z toksyn, odgrzybić i odkwasić, by móc cieszyć się pełnią zdrowia. Autor wprowadza nas w świat kaszy jaglanej i wszelkich dobrodziejstw, jakie wynikają z regularnego spożywania jaglanki :) Plusy książki: kompendium wiedzy o zdrowym żywieniu oraz przepyszne przepisy (już niektóre wypróbowałam i z pewnością podzielę się z Wami na blogu!) :) 

Jakie są moje plany na najbliższą przyszłość? 

Od jutra (a jakże, od poniedziałku :D), ruszam z treningami kardio na czczo - czas: 45 minut (jak świetnie mieć obok swojego domu siłownię. Prosto z łóżka przetransportuję się na orbitrek i będzie kręcić swoje <3).
Do tego niezmiennie Spinning oraz ulubiony ostatnio trening siłowy.
Deklaruję również mocne postanowienie poprawy jeśli chodzi o jakość żywienia :) 

***
Last but not least! 
W przyszły weekend będzie miało miejsce niezwykle ważne wydarzenie fitnessowe. Jeżeli jesteś z Łodzi bądź okolic, zapisz datę w kalendarzu! 
Siłownia, w której pracuję będzie obchodziła swoje urodziny :) 


W ramach licznych atrakcji, znajdą się również maratony - piątek 18:00-21:00 maraton rowerowy (trzy godziny niesamowitej jazdy) ;) 
Sobota natomiast to powtórka z rozrywki 10:00-13:00 maraton Spinning oraz maratony fitness i cross! 
Jeżeli jako człowiek aktywny, masz ochotę na sportowy weekend nie może Cię zabraknąć :) 

Jeżeli chodzi o moją lekcję - wybierzemy się w niesamowitą podróż w 60 minut dookoła świata. Otworzymy się na nowe dźwięki, poczujemy na własnej skórze siłę muzyki <3

Miło jest mi również poinformować, że firma Avon jest naszym partnerem - będzie możliwość przetestowania kosmetycznych nowości oraz rozmowy z konsultantkami ;) Do tego dla uczestników maratonu Spinning mamy małą niespodziankę... ;) <3

***
Dajcie znać jak u Was z motywacją? ;) Szykujecie się już na wiosnę i działacie? ;) 
Przesyłam całusy i życzę Wam spokojnego niedzielnego wieczoru <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz