27 wrz 2016

Jak poprzez myśli kreować rzeczywistość?

 Dołącz do wydarzenia
Jeśli jesteś w stanie coś sobie wyobrazić, to możesz mieć pewność, że jesteś w stanie to osiągnąć.
Wyobraźnia to najpotężniejsze narzędzie, w które wyposażony jest każdy człowiek. Jeżeli nauczysz się robić pożytek ze swojej myśli, kształtować ją w sposób świadomy i dostosowany do Twoich potrzeb, możesz być pewien, że nie będzie dla Ciebie rzeczy niemożliwych.
 Skąd to przekonanie?

Z własnego doświadczenia.

Ostatnie dwa lata mojego życia przypieczętowały moje dotychczasowe domysły. Wizje mojego świata, na przestrzeni miesięcy, zaczęły przeobrażać się w rzeczywistość. Rzeczywistość, którą chłonę, którą żyję, którą oddycham.

Wyzbywam się negatywnego podejścia, nie zatruwam swojego życia złą energią, która tylko potęguje niepowodzenia i nieszczęście. Moje mocne przekonanie, że życie to radość, szczęście i spełnienie pozwala mi na maksymalne czerpanie przysłowiowymi pełnymi garściami.

Dlaczego tak się dzieje?

Ponieważ mam coś, co mnie nakręca. Mam swoje miejsce, które pozwala mi realizować pasje. Jeżeli w moim życiu nie ma warunków sprzyjających wzrastaniu, czuję, że tracę grunt pod nogami. Życie to dla mnie wyzwanie, którego chcę doświadczać mocno i intensywnie. W ten sposób uczę się i usprawniam to, co okazało się wadliwe. Wypracowuje swoje mechanizmy postępowania, wyciągam wnioski i staram się nimi dzielić z innymi.

Nie jestem jednak w stanie każdemu sprzedać mojej wizji świata.

Nie każdy chce słuchać, że może wszystko.

Większość ludzi niestety spłyca sens swojego istnienia. Słowem i postawą manifestują, że życie wiąże się z koniecznością doświadczania cierpienia.

Nie mówię, że trudne sytuacje Cię nie spotkają. Owszem, doświadczysz ich nie jeden raz. Od Ciebie jednak zależy, w jaki sposób na nie zareagujesz.

Na dzień dzisiejszy odczuwam wdzięczność. Wszystkie trudy, którymi moje życie mnie obdarzyło, były nauczką i lekcją. Odebrałam ją z pokorą, jednak moja percepcja oceniania przeszłości też nie pojawiła się z dnia na dzień. Był to proces, który de facto trwa do dziś. Wciąż uczę się swoich reakcji, wciąż coś mnie zaskakuje.

Jeżeli mogłabym w każdej sytuacji przewidzieć, jak się zachowam, czym byłoby takie życie? Przewidywalność i rutyna potrafią zniszczyć każdą zajawkę. Dlatego tak ważne jest podkręcanie tego wewnętrznego płomienia. Kiedy odczuwam ograniczenie i nazwijmy to, zbyt bezpieczne postępowanie, czuję, że się duszę. Nie lubię odgórnych ustaleń, nie lubię działać zgodnie z tym, co wypada. Niekonwencjonalne rozwiązania, odwaga i odrobina naprawdę dobrej woli mogą doprowadzić do niesamowitych rozwiązań. Dlaczego ryzyko tak przeraża? Dlaczego lęk przed nieznanym wywołuje u Ciebie reakcję obronną? Dlaczego nie odczuwasz w zamian podekscytowania? Nie dojdziesz do wielkich rzeczy, jeśli chowasz głowę w piach i po prostu akceptujesz „taką kolej rzeczy”.

Pisząc te słowa w mojej głowie otwierają się różne wątki. Celowo chcę tę wielowątkowość uchwycić i mam cichą nadzieję, że zinterpretujesz ten tekst na swój sposób.

Zaproszę Cię jeszcze na moje wydarzenie. Jeżeli jesteś z miasta Łodzi bądź okolic, wpadnij 8 października do siłowni City Studio (Plac Komuny Paryskiej 5A). W tym dniu od samego rana organizujemy prelekcje, warsztaty i spotkania motywacyjne, które mają na celu naładować Cię pozytywną energią.

Dołącz do wydarzenia, udostępnij i 8 października spotkaj się ze mną, i po prostu porozmawiaj.
Razem możemy stworzyć coś niesamowitego! W tym miejscu chciałabym przedstawić Ci pokrótce, co Cię czeka.

Rozwoje prelekcje, które mają na celu Cię czegoś nauczyć.

Poznasz inspirujące Kobiety, które wzięły życie w swoje ręce.
Jesteś kobietą, ale zatraciłaś gdzieś swoją kobiecość? Pomożemy Ci ją odkryć! Wizażystka oraz stylistka, kosmetyki naszego partnera – marki Avon oraz przepyszne dietetyczne kateringi pozwolą nam praktykować zdrowy, oświecony egoizm :)

Należy nam się odrobina rozpieszczenia, zasługujemy na chwilę dla siebie.
Spotkanie w tak zacnym gronie przedsiębiorczych kobiet sukcesu ma Cię zainspirować, naładować pozytywną energią. 

Poznasz niesamowite kobiety, które mają coś do powiedzenia... :)

1 komentarz:

Napisz, co sądzisz