2 sie 2016

Konferencja dla kobiet - prelekcje, warsztaty i treningi, czyli szukam Partnerów wydarzenia! Doskonała okazja, aby poznać nowych ludzi!


Dacie wiarę, że to już sierpień? Mam wrażenie, że w pewnym momencie czas przestał po prostu płynąć, a rozpoczął jakiś sprint. Szczególnie odczuwam to po moich zajęciach na siłowni - poniedziałek i piątek zdają się być od siebie oddalone nie o kilka dni a godzin. Wczoraj byłam w drugiej siłowni prowadzić zajęcia i wiem, że dosłownie za chwilę znów tam się pojawię i tym samym rozpocznę kolejny weekend.
Okres wakacyjny na siłowniach, to najcięższy czas - zainteresowanie spada, ludzie przebywają na urlopach, spędzają czas trenując na zewnątrz. To zdecydowanie nie jest dobry pomysł, aby rozpoczynać pracę w nowym miejscu - budowanie grupy zajęciowej samo w sobie jest trudnym zadaniem. Jednak kto jak kto, ale ja uwielbiam wyzwania. 
Mocno wierzę w to, że pasja obroni się sama i moja praca, i konsekwencja w dążeniu do celu zaowocuje piękną, mocną grupą. 

Zdecydowanie najwięcej satysfakcji sprawiają mi uśmiechnięte twarze uczestników. Wiem doskonale, że ten sam czas, który tak zapiernicza na co dzień, może być moim sprzymierzeńcem. Dlatego nie odpuszczam!

Pozostając przy temacie fitnessów i sportów, mam nowe marzenie. Od jakiegoś czasu coraz poważniej rozmyślam o zorganizowaniu konferencji dla kobiet. Rozpoczęłam poszukiwanie partnerów i jestem na etapie dogadywania szczegółów.
Moim głównym celem jest "dopieszczenie" uczestniczek - na wszystkich płaszczyznach. 

Event ma na celu przede wszystkim poszerzenie horyzontów poznawczych, możliwość poznania nowych ludzi oraz po prostu dobrą zabawę. 
Chciałabym pokazać, że w mieście Łodzi również jest miejsce na ciekawe inicjatywy i ludzie chętnie uczestniczą w tego typu eventach. 

Będą prelekcje, warsztaty oraz oczywiście treningi :) 

Dlatego też dwie prośby:


1. Jeśli jesteś potencjalnym partnerem i masz ochotę zaangażować się - proszę o kontakt: wspolpraca.zmotywowac@gmail.com

2. Jeśli prowadzisz własną działalność, tworzysz coś pięknego, nauczasz bądź po prostu masz coś ciekawego do przekazania, daj znać! Może się okazać, że Twoje umiejętności będziesz miała okazję przekazać w trakcie konferencji jako jedna z prelegentek :) 
Nie ma tutaj żadnych ograniczeń - mocno wierzę w potencjał i kreatywność ludzi :) Dlatego szczególnie zachęcam do kontaktu - to my tworzymy coś wyjątkowego dl siebie nawzajem! 


***
Miesiąc pracy w nowym miejscu już za mną. Codziennie doświadczam nowych rzeczy, poszukuję rozwiązań i tak sobie funkcjonuję w mojej nowej rzeczywistości.
Oczywiście trzy razy w tygodniu dzień rozpoczynam od treningu siłowego. 
Po pracy natomiast cztery razy w tygodniu prowadzę swoje zajęcia - Spinning. 

W sobotę poświęciłam chwilę na rzecz niezwykle ważną, a totalnie przeze mnie zaniedbaną:


Niech Was nie zwiedzie sielankowy obraz nóżki założonej na nóżkę. 
Był ból. 
Był grymas na twarzy.
A w myślach: "po cholerę sobie to robię" 
na przemian z: "jakbym robiła to regularnie, to nie byłoby takiego bólu".

Kto raz doświadczył rolowania, wie o jakim rodzaju bólu mówię. 


Rzecz zdecydowanie nieprzyjemna, jednak bardzo konieczna - zbawienna zwłaszcza na napięte czwórki po Spinning. 

***
Dzisiejszy post powstał spontanicznie, czas się zbierać i szykować do pracy :) 
Wam drodzy Czytelnicy życzę pięknego, sierpniowego dnia. 

Ponawiam prośbę sprzed kilku linijek - jeżeli jesteście zainteresowani objęciem patronatu bądź macie coś ciekawego do przekazania, albo po prostu chętnie weźmiecie udział w konferencji, proszę Was o kontakt mailowy!

4 komentarze:

Napisz, co sądzisz